.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماجرای نامه یک اصلاح طلب به رهبرانقلاب

آیت‌الله سید احمد خاتمی، عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به نامه یکی از چهره های اصلاح طلب به رهبری، پیاده شدن از کشتی نظام اسلامی را پیاده شدن از کشتی اسلام آل محمد(ص) دانست.

وی در همایش بزرگداشت استاد شهید مطهری که پیش از ظهر امروز دوازدهم اردیبهشت‌ماه در سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفای قم برگزار شد، اظهار داشت: روحانی که نداند در جبهه مخالفان انقلاب چه می‌گذرد، چه کسانی در جبهه مخالفان انقلاب هستند و چه کسانی از آنها حمایت می‌کنند، نمی‌تواند زبان انقلاب باشد و در این راه انجام وظیفه کند.

*ماجرای نامه یک اصلاح طلب به رهبرانقلاب

آیت‌الله خاتمی در ادامه به نامه دو صفحه‌ای یکی از چهره‌های اصلاح طلب به رهبر معظم انقلاب در سال گذشته اشاره کرد و گفت: فرد اصلاح‌طلب در نامه خود از رهبر معظم انقلاب خواسته بود تا دست پدری بر سر همه گروه‌ها داشته باشد؛ این در حالی است که رهبر معظم انقلاب این دست نوازش و محبت را بر سر همه دارند.

عضو مجلس خبرگان با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب در چهار سطر ذیل این نامه مرقوم فرمودند بر این آقایان بخوانید اول مرزتان را مشخص کنید، اضافه کرد: امروز دو جبهه بیشتر در کشور نیست، جبهه انقلاب که جبهه مردم است و جبهه ضد انقلاب که جبهه آمریکا، منافقان، سلطنت‌طلب‌ها، رقاصان و فراری‌ها، منکران امام زمان(عج) و قرآن است، از این رو علما باید مرزشان را با ضد انقلاب مشخص کنند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.